niedziela, 10 listopada 2013

018. - powrót?

Minęły prawie dwa miesiące. Dawno tutaj nie pisałam. Wiele się zmieniło. Ale bez zbędnych refleksji.

Ciastko owsiano-bananowe o smaku toffi z wiórkami kokosowymi, podane z jogurtem naturalnym / brak na zdjęciu /

Uwielbiam kokos. Uwielbiam dodawać go do praktycznie wszystkich posiłków, które przygotowuję. I tym sposobem dwa dni temu powstały kokosowe scones nadziane malinami i jagodami( niestety aparat w tym czasie zawiódł).Jakie to było pyszne!! Ciepłe owoce, unoszący się zapach kokosa. I poparzony język : )

4 komentarze :

  1. fajny zajączek :) to ciacho musiało smakować pysznie ! nie mniej, kuszą mnie sconsy o których piszesz! kokosowe smaki, tak samo jak ty uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka urocza foremka! choć przyznam, że ten zajączek bardziej pasuje mi do wielkanocy niż zbliżającego się bożego narodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Jest to foremka wielkanocna : D Jednak odpowiadała mi wielkością co do planowanego wypieku, więc postanowiłam się nie przejmować jej kształtem ; ))

      Usuń
  3. Jaki cudny zajączek! Banan, toffi, wiórki - cudo :D

    OdpowiedzUsuń